1. Cum platesc?
Plata se poate face atat ramburs, la primirea comenzii sau ridicarea de la sediul nostru, cat si online. Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2). Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții. Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele PlatiOnline. Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că PlatiOnline nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră.
2. Cum vor fi afisate detaliile tranzactiei pe extrasul de cont?
Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele copy-tech.
3. Cum intru in posesia produselor achizitionate?
Produsele pot fi ridicate de la punctul de lucru, al carui adresa este detaliata la sectiunea contact. Alternativ, putem livra, pe raza municipiului Bucuresti prin serviciul prpriu de livrare. Durata livrarii va fi in medie de 24 ore si se va face doar in zilele lucratoare. Costul livrarii va fi de 20 de lei pentru comenzi sub 200 lei si gratuit pentru comenzi de peste 200 lei.
4. Pot anula o comanda?
In conformitate cu OUG 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul, doar cu plata taxelor postale de returnare, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.
5. Care este politica de retur?
In cazul in care Cumparatorul renunta la cumparare potrivit clauzei de mai sus, este obligatoriu sa returneze produsul exact in starea in care i-a fost livrat, adica in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare. În cazul in care nu sunt indeplinite aceste conditii, Cumparatorul nu are dreptul sa solicite rambursarea pretului. Returnarea produsului se va face catre sediul Copy Tech Serv, pe cheltuiala exclusiva a Cumparatorului. Rambursarea pretului catre Cumparator nu se va face inainte de primirea produsului si confirmarea emisa de Copy Tech Serv ca acesta este in ambalajul original, nefolosit, insotit de toata documentatia cu care a fost livrat si in perfecta stare de functionare.
6. Cum se face restituirea banilor?
Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. Se restituie doar valoare produsului, nu si taxele de transport aferente, acolo unde este cazul.
Pentru tranzactiile anulate inainte ca produsele sa fie expediate catre client, banca emitenta va debloca suma blocata in contul clientului in termen de 1-30 de zile, in functie de politica acesteia.